Moje fotka
mentzer's boy paul85pavel@seznam.cz

HAMMER STRENGTH - GROUND BASE

LifelineUSA

ALL STARS HYPER AMINO BCAA

ALL STARS HY PRO 85

neděle 28. srpna 2011

HIT skóre doma-Andy McCutcheon


Andy McCutcheon

Vždycky jsem byl člověk, který by raději trénoval doma, než chodil do komerční fitness centra. Vyrůstal jsem v Cambridge, Anglie, a svou první činku jsem dostal v roce 1984, když mi bylo 18 let. Krátce nato jsem začal cvičit v garáži svých rodičů.
V té době ve svém životě jsem se zabýval bojovým uměním a slyšel jsem, že posilováním bych byl lepším bojovníkem. Rozhodně mi to pomohlo. Trénoval jsem trvale již několik let a stal se závislým na kulturistice. V podstatě mým cílem bylo být tak silný, jak jsem mohl ve všech základních cviků s činkou. Dokonce jsem  se umístil vysoko v několika regionálních soutěží kulturistiky.
Mr. Olympia, Dorian Yates, byl tam soudce pro jeden z těchto soutěží, a pozval mě na trénink několikrát ve své tělocvičně. . Byl velký, silný a štíhlý v rozsahu, který je téměř k neuvěření. To bylo přes Doriana, že jsem se poprvé dozvěděl o spisech Arthura Jonese a Ellingtona Dardena. HIT se brzy stal důležitou součástí mého kulturistického myšlení.

Přestěhoval jsem se do Portlandu ve státě Oregon  v roce 1992 a začal pracovat pro systémy Novellus. Jsem technicky projektový manažer a často pracuji v kanceláři 50 hodin týdně. Ale i tak jsem si ještě našel čas na pokračování mého tréninku v teple domova. A je to vidět. Někteří z mých přátel mě ve skutečnosti povzbuzoval, abych před deseti lety sestavil portfolio a zapojil se do obchodních modelů.
Byl jsem nadšený, když jsem byl vybrán na řadu konkurz pro muže Bowflex natáčení v roce 1994. Následného obchodního, se mnou drží luk, pak tahem řetězem a šíp do nataženou pozici, jako křivka na přídi pak přechází do Tlakové síly prut Bowflex stroje, byl obrovský úspěch.Dělal jsem pro infomercials Bowflex od té doby.
Prostřednictvím Bowflex, jsem se setkal s Ellington Darden. Byl jsem fotografován pro mnoho cvičení pro jeho knihu, The Bowflex Body Plan (Rodale 2003). V poslední době jsem demonstroval většinu cvičení pro New High-Intensity Training(Rodale 2004).
Ellington do mě tloukl  že je důležité tvrdší, kratší cvičení - v kombinaci se superhydration a potraviny bohaté na sacharidy - stavět a udržovat mou svalovou hmotu a celkovou štíhlost. Když jsme fotili  fotografie pro nový hit , byl jsem ve svém životě v nejlepším stavu. Ve věku 38 let, vážil jsem 184 liber ve výšce 6 stop ještě. Ellington měří své tělo tuku 3,4 procenta, což je tak nízké, jaké jsem kdy měl. A moje svalová hmota byla o 5 liber více, než kdykoliv předtím.
I nadále pokračují v tréninku na mé domácí posilovně v Portlandu. Mám Bowflex ultimate stroj, několik činek, 400 kg bez hmotnosti desek, a velký boxovací pytel připojen ke stropu. Níže jsou rutiny, které jsem cvičil po dobu šesti měsíců před HIT focení.


Rutinní HIT A
  1. Předkopávání na Bowflex
  2. Leg press na Bowflex
  3. Upažování na Bowflex
  4. Tlaky na ramena s činkou
  5. Biceps v leže na stroji Bowflex
  6. Sedící tricepsová extenze na Bowflex
  7. Mrtvý tah s napnutýma nohama s činkou
  8. Zápěstí

HIT Rutinní B
  1. Zakopávání na Bowflex
  2. Dřep s činkou
  3. Pullover s napnutýma pažemi na lavici s jednoručkou
  4. Stahování kladky podhmatem na Bowflex
  5. Rozpažování na Bowflex
  6. Bench press s činkou
  7. Kliky na zemi
  8. Obracené zkracovačky
  9. Zkracovačky na Bowflex nebo na podlaze
Každá rutina byla provedena v rámci jedné skupiny 8 - 12 opakováních, dokud nedošlo svalového selhání. Někdy jsem  pracoval až 20 opakování na leg press a dřep. Vždycky jsem postupoval rychle mezi cvičeními, zejména ty týkající se před-vyčerpání, jako je na rozpažování, bench press a kliky v běžných B.
Kliky a stále se specialitou dolu. V Anglii jsem četl britský rekord , že dělá 107 kliků za minutu. Takže jsem si předem důkladně předvyčerpal mých prsou, aby  ty kliky měly smysl.
Střídal jsem mezi běžnou A rutinní a rutinní B.A bylo provedeno obvykle v noci v pondělí a rutinní B noci na čtvrtek. Na mé netréninkové dny,  trénink bojových umění. Jednu noc v týdnu jsem hrát fotbal.
Jak jste si asi představili, jsem docela hodně hyperaktivní jedinec. Cítím se nejproduktivnější když dělam nějaký druh cvičení, téměř každý den, nebo noc - alespoň to jsem tak cítil , až jsem se dozvěděl o Ellington. Ellington mě naučil hodnotu vzlétnout několik odpolední a nocí v týdnu. Teď jsem  odstranil všechny namáhavé činnosti den po mém HIT tréninku.
''Taking off'' dva dny v týdnu mi pomohl dostat se do nejlepší formy svého života.
Jsem spokojený? Ne tak docela. Chtěl bych přidat dalších 5 liber svalové hmoty, při zachování stejné míry ''můj pes je vychrtlý''. A já jsem rozhodnut vybudovat postavu svých cílů  použitím HIT filozofii zařízení ve své domácí posilovny.

Zde je foto Andy McCutcheona




Zdroj a poděkování Dr. Ellingtonu Dardenovi za povolení
publikovat tento článek:

http://drdarden.com/index.jsp

http://drdarden.com/readTopic.do?id=382901


Nacštivte skvělé diskuzní forum na http://drdarden.com/index.jsp

Žádné komentáře:

Okomentovat