Moje fotka
mentzer's boy paul85pavel@seznam.cz

HAMMER STRENGTH - GROUND BASE

LifelineUSA

ALL STARS HYPER AMINO BCAA

ALL STARS HY PRO 85

neděle 17. července 2011

Další důkaz,že HIT funguje-fantastická transformace Glynna

Další článek chci věnovat transformaci realných lidí kteří dosáhli realných výsledků.Jako první jsem vydal BOISE EXPERIMENT kteří dosáhli neuvěřitelných změn z pouhých 9-tí tréninku,nyní vám chci představit Glynna který vystupuje pod přezdívkou thebiggfella,kterého jsem kontaktoval a poprosil o svolení zveřejnění jeho příběhu.Glynna znám s dr.darden.com.
Glynn před touto fantastickou přeměnou trénoval klasický HVT,v posilovně byl pětkrát nebo šestkrát týdně,někdy dokonce dvakrát denně,ale byl ve slepé koleji a nezlepšoval se,vysokoobjemový trénink nefungoval,až potom vyzkoušel HIT.Další fotografie a příběh najdete uvnitř článku.

Co pobídlo k akci Glynna?Přečtěte si co o fantastické tranformaci říka sám aktér.

''Asi před rokem jsem viděl jiné fotky na diskuzním fóru. Jediný důvod, proč jsem tady dal moje fotky je snad motivovat ostatní, kteří se chtějí dostat do formy a skutečně jít dál a začít se svou transformaci. Jak vidíte,  ztratil jsem jen asi 17kg za téměř rok, ale učinil jsem velký rozdíl v mé postavě. Zatímco jsem zratil tuk,tak se mi podařilo být silnější a přidat více svalů. Mým cílem od začátku mé transformace bylo dostat se do nejlepší formy svého života na 40té narozeniny. Obr 40 jsem měl v lednu a já jsem dosáhl tohoto cíle. Teď chci být tak silný jak můžu a přidat trochu svalů ale zároveň udržet se štíhlý. Řekl bych, že můj tělesný tuk je asi 7 - 8%. Můj calliper (jeden bod suprailliac)  mi ukázal na 5,6%, ale neexistuje žádný způsob, že je to tak nízké! Mimochodem, já jsem 6'3 ¼ "Abych to shrnul velmi rychle, jak jsem to udělal:

Dieta:

Pro mě to je No.1 pro spalování tuků, ale pokud jste také chcete získat sílu a svaly  zároveň musíš najít jemnou rovnováhu. Používal jsem čistou, zdravou, dobře vyváženou stravu a udělal drobné úpravy na cestě, abych se ujistil, že jsem zůstal v "sweet spot". Není lehké udržet sebekázeň, ale já jsem zjistil, že je snazší udržet mojí motivace když se začaly dostavovat první výsledky. Nepočítal jsem ani kalorie. To by bylo příliš únavné. Prostě jsem nastavil měřítko stravy, sledoval výsledky a upravoval odpovídajícím způsobem.

Posilování:
Je zřejmé, že chci-li přidat svalovou hmotu trénuji jednou za 5 - 7 dnů pomocí HIT (vysoce intenzivní trénink), přístup na čtyřdenní rozdělení.Mé tréninky trvají 10 - 15 minut plus minus dvě minuty, jedna pracovní série k neúspěchu u každého cvičení, tento přístup mi dal skvělé výsledky, ale s minimálním časem stráveným v posilovně.. Cardio:
To může překvapit některé lidi a tady může být kontroverzní, ale mějte prosím na paměti, já  jen předávám své zkušeností. Nemyslím si, že kardio je nutné, aby jste byli ve skvělé kondici. Pokud se vám bude líbit, klidně to dělejte, ale nesmí se to "přehánět". Kardio jsem vykonával jednou za 2 -. 3 týdny, obvykle 12 -. 15 tři minutových  kol, ale to je vše.Nemyslím si,že kardio pomáhá při odbourávání tuků Každopádně, dost mého psaní, tady je moje foto:

Glynn (thebiggfella)
[http://i171.photobucket.com/albums/u292/thebiggfella/Training/30-05-0801-05-09RightTricep.jpg]

[http://i171.photobucket.com/albums/u292/thebiggfella/Training/30-05-0801-05-09BackDoubleBicep-1.jpg]



 [http://i171.photobucket.com/albums/u292/thebiggfella/Training/01-05-09017.jpg][http://i171.photobucket.com/albums/u292/thebiggfella/Training/01-05-09016.jpg]







[http://i171.photobucket.com/albums/u292/thebiggfella/Training/21-07-09007.jpg][http://i171.photobucket.com/albums/u292/thebiggfella/Training/21-07-09009.jpg]




[http://i171.photobucket.com/albums/u292/thebiggfella/Training/21-07-09010.jpg][http://i171.photobucket.com/albums/u292/thebiggfella/Training/21-07-09012.jpg]






Doufal jsem, že najdu motivacil, když se budu fotit v různých fázích,byl to velký motivátor a obrázky nevypadaly dobře v květnu 2008, jsem rád, že jsem si je udělal.To mi připomíná to,že takhle nechci znovu vypadat.''
Zdraví Glynn.


V dalších článcích se můžete dočíst jak se Glynn stravoval a ukázka příkladu jeho tréninku.

Děkuji Glynnovi za zvřejnění fotografíí a jeho příběhu.

Žádné komentáře:

Okomentovat