Moje fotka
mentzer's boy paul85pavel@seznam.cz

HAMMER STRENGTH - GROUND BASE

LifelineUSA

ALL STARS HYPER AMINO BCAA

ALL STARS HY PRO 85

neděle 17. července 2011

Glynn thebiggfella-jeho trénink a strava

[http://i171.photobucket.com/albums/u292/thebiggfella/Training/21-07-09001.jpg] Trénink :AShyby podhmatem (pozitivní, negativní a statická porucha)
Mrtvý tah (pozitivní selhání)
Trénink:B Kliky (statické poruchy a negativní)
Nautilus Nitro veslování v sedě  ( Pozitivní selhání)
Nautilus Nitro bench (pozitivní selhání)
Trénink:C Shyby (statické poruchy a negativní)
Nautilus Nitro tlaky na ramena (pozitivní selhání)
Nautilus Nitro leg press (pozitivní selhání)
Trénink:D kliky na bradlech (pozitivní, negativní a statická porucha)
Částečné mrtvé tahy (pozitivní selhání)
  
Každé cvičení má svůj vlastní cíl TUL (čas pod zatížením). Když jsem se dosáhl tohoto cíle TUL, byla přidána větší váha. Také jsem měl plný počet opakování, který je opravdu kontrolní mechanismus, abych se pokusil zajistit, aby každá standardizace jako cvičení mohla být přesně porovnána. Vím, že to vypadá složitě, ale jakmile se dostanete do swingu, je to docela jednoduché. Máš svůj cíl a snažíte se dostat / překonat, před přidáním větší váhu obecného protokolu: • standardizovat opakování. Ujistěte se, že jsou pomalé, bezpečné a plynulé.
 • Nepoužívejte pauzu k odpočinku kdykoliv v průběhu sady, zabránite akceleraci a dynamice.
 • 5 - 10 dnů odpočinku mezi tréninky.
 • Minimálně 5 opakování na horní části těla, stejně jako dosažení cíle TUL před přidáním váhy.
• Využít "Rush faktor" (bez odpočinku) přístup.
Všechno nastavení před zahájením cvičení. Hlavním cílem  je snížení frekvence a objem s ohledem na zvyšující se velikost a sílu při zachování udržitelné úrovně ''že pes je vychrtlý''. Pro ​​ty z vás, kteří nejsou obeznámeni s HIT, tady je Rychlé zopakování:
 Můj přístup HIT?
 Toto je velmi jednoduché: jedna pracovní sada alespoň pozitivního selhání (místo, kde jeden nemůže dokončit to poslední možné rep) a někdy i statické a negativní selhání, pak se přesunout na další cvičení s minimální odpočinkem a dělat totéž. I toto využití v rámci intenzivních, krátkých a řídkých tréninku. Zjednodušeně řečeno, učení Mike Mentzer:
Poskytovat podnět (vždy selhání)> obnovit> růst .... a opakovat. Pozorně sledovat výkon / pokrok a přizpůsobit cvičení "dávku" / výběr / aplikaci dle potřeby. To je můj pohled na HIT. Žádné více pracovních sérií. . NVF žádné cvičení Jak jsem se zmínil můj první příspěvek, kardio jen jednou za 2 až 3 týdny.

Dieta:1) ovesné vločky a proteinový prášek (jeden kopeček), s vodou a proteinový nápoj 2) proteinový nápoj (jeden kopeček) a ovoce (třeba jablko nebo hrušku)
3) Ovesné vločky a proteinový nápoj jako vbodu 1 výše
4) kuřecí / losos / tuňák / sardinka / mackeral salát - obsah se mění, ale vždy zdravé věci, trocha olivového oleje a citronové šťávy nebo octem balsamico, nebo možná nějaký steak, míchaná vejce a zeleninu.
5) kuřecí / plody moře omeleta (dvě celá vejce, čtyři bílky) se salátem.
6) Směs zeleniny s rajčatovou omáčkou, kuřecí / tuňák / mořské plody apod. Pochutnával jsem si na ořechách a sušeném ovoci, ale to jsem postupně snížoval, jak jsem  postupně snižoval kalorie. Také jsem pil spoustu vody a zeleného čaje s několika kávy stejně. Žádné ''hovno'' potraviny. Nevím, co přesně kalorie jsou, ale jak jsem již zmínil, je to tenká hranice mezi jídlem dost získat svaly a být silnější, zatímco ztráty BF a jíst příliš mnoho a získávat BF. To nezní příliš vědecký neznal jsem množství kalorií, ale když jsem štíhlejší, já prostě jen dělal úpravy své stravy příští týden, a to obvykle dělá trik,liší se ze dne na den a zda je to tréninkový den , ale nahoře je docela typický den. Jeden z mých oblíbených je čerstvá vejce nudle v domácí rajčatové omáčce se steakem a zeleninu. Krásné!


Mám také Bitesize Shredded pšenice na snídani někdy se sušeným ovocem, polotučné mléko a některé sladidlo. Ať už jste jedli přesto, velikost porce je velmi důležité. Nechoďte přes palubu, nebo se zastaví pokrok na odbourávání tuků na přední straně. S trochou plánování a nějaký čas odložit na přípravu, jíst správné věci a ve správný čas, je velmi snadné pro mě.Doufám, že vše pomůže. Opět jsem jen chtěl říct, že to je to, jak jsem to udělal.Ostatní budou muset vzít jiný přístup.

Žádné komentáře:

Okomentovat