Moje fotka
mentzer's boy paul85pavel@seznam.cz

HAMMER STRENGTH - GROUND BASE

LifelineUSA

ALL STARS HYPER AMINO BCAA

ALL STARS HY PRO 85

pátek 8. července 2011

Ponaučení z BOISE EXPERIMENT-BigAndy

Mnoho ponaučení jsem získal při zůčastnění se BOISE EXPERIMENTU.Za prvé,kromě výsledků to bude cvičení.Tenhle experiment opravdu otevřel oči jek mi,tak i Ronniemu.
Zůčastnili jsme se celkem 9ti tréninku a bylo ůžasné jak naše síla a velikost šla s každým cvičením nahoru.
Oba dva jsme se shodli,že budeme schopni dělat dvě Heavy Duty cvičení měsíčně.
Nyní pokud jde o výživovou část,shodli jsme se na poměrech 60% sacharidů,25% bilkovin a 15% tuků,to je to co mi skutečně otevřelo oči.I když jsem jedl čistě po celý den,vypil jsem stejně 2-3 piva každý večer.tak jsem své kalotie uzavíral.Tohle pro mě bylo velkým zklamáním,ale také bylo vidět že se to dá napravit.Slyšíte to pořád.ale skutečně strava je 70% z úspěchu.
Tohle byl skutečný experiment,nebylo použito jakékoliv počítačové úpravy.........
Jak jsem řekl dříve,nárust mé síly byl skvělý.Moje tělesná hmotnost šla z 298 na 282 liber,to je celých 16 liber pokles.Můj tělesný tuk se snížil jen o 7%,takže to bylo zklamání.Nebyl jsem ve své stravě tak disciplinovaný aby se to rovnalo snížení tuku které jsem plánoval.Ale byl to experiment a lekce byla poučná.
Vše bylo pro mě a Ronnieho velký zážitek,miluju HEAVY DUTY.
Zjistil jsem že musím usilovněji držet dietu,a mám obrovský respekt k těm co drží diety LOL....

Děkujeme všem za podporu a těšíme se na BOISE EXPERIMENT 2.



 -

Žádné komentáře:

Okomentovat