Moje fotka
mentzer's boy paul85pavel@seznam.cz

HAMMER STRENGTH - GROUND BASE

LifelineUSA

ALL STARS HYPER AMINO BCAA

ALL STARS HY PRO 85

pátek 8. července 2011

Ponaučení z BOISE EXPERIMENT-RonnieB


Jíst tuky:
Jedna věc která byla jasná a snadno vidět na mém těle ze dne na den byl účinek spotřeby tuků.Když jsem začal Boise Experiment bylo pro mě obtížné sníst velké jídlo.
Ze začátku jsem jedl nesmírně ''čistě'' a držel jsem se rad Mikea,(25% bilkovin,60% sacharidů a 15% kalorií z tuků)které vydal v Mike Mentzer's  High Intensity Trining Mentzer Way.
Bylo velmi těžké jíst čistě,a když se podívate na čísla,tak se to zdá snadné,aůe byli byste překvapení kolik tuků se v potravinách skrýva.Takže při pokusu o udržení poměru jsem se snažil zvýšit svůj denní příjem kalorií.
Začal jsem jíst potraviny z větším obsahem tuků,to byla velká chyba!Na den jsem konzumoval příliš mnoho tuků,mohl bych říct doslova že se moje břícho svíralo,druhý den ráno mělo moje tělo více tuků.Nyní ze stejného důvodu když byla moje strava ''mrtvá'' tak jsem viděl snížení tuků,ano během 24 hodin jsem si všiml těchto účinků.
Takže teď citím,že když  je člověk na vysokokalorické stravě k usnadněí růstu svalů,je velmi důležité udržet vaše tuky na uzdě.

Spánek,nejlepší spalovač tuků vůbec:
Byly tam dva dny (daleko od sebe) během experimentu Boise,že jsem šel spát z důvodu cestování.V mém mládí jsem po celou dobu spánek přeskakoval.Příklad...po noci párty bych šel normálně do práce.
Nikdy se mi nezdálo,že bych měl pečovat o spánek,věděl jsem že se dostatečně vyspím jakmile budu mrtvý.Mám jen asi 4 hodiny spánku,to se stane až budete mít děti.
Den poté co mi chyběl spánek jsem si všiml,že tuky v mém těle šly nahoru.
Pokaždé,když jsem se okradl na spánku,tak jsem si všiml zvýšený nárust tuků.Pak ve dnech když jsem spal 8 hodin,mé tělo pálilo více tuků a já byl špetku hubenější.
Došel jsem tedy k závěru,že když více spím (v rozumných mezích),tím více tuků jsem spálil.

Nikdy rest,nikdy pause:
Když jsem četl High Intensity Training od Mike Mentzera,myslel jsem si,že k podnícení růstu v nejmenžím množství tréninku musím cítit největší bolest,jako nikdy předtím.Kniha vypráví o udeření chvilkového selhání svalů,ale musí to být absolutní selhání.
Nepoužíval jsem nutně negativy nebo vynucená opakování.A při pohledu zpět,kdy jsem dělal vynucená opakování  a negativní opakování,věřím že normální opakování k selhání jsou intenzivnější fyziologický.Je to jen můj osobní názor,ale pokud budete nadále tlačit na vaše tělo,tak se zastaví.

Těžké váhy jsou relativní:
V Boise Experiment jsem měl navrženou kadenci 4 sekundy pozitivní fáze,4 sekundy negativní,a pro maximální kontrakci džet 2 sekundy.
Co tím chci říct držet 2 sekundy kontrakci.Dobrá otázka.Použiju dvě podobná cvičení abych prokázal co mám na mysli.Porovnejte rozpažování jeddnoruček na lavici s pec deckem.Na rozpažování s jednoručkami na lavici ,okamžik kdy vaše prsní svaly jsou v co nejkratším postavení (což je nejvíce v kontakční pozici)je,když jsou činky na své hrudi vzhůru.Nicméně v této pozici není téměř žádný odpor a tak není důvod držet po dobu dvou sekund,protože vše co se stane bude že si svaly v této fázi odpočinou.Místo kde vaše prsní svaly mají největší napětí z váhy je,když jsou činky roztažené na stranách tedy nejdál odsebe.Takže rozpažky s jednoručkami by měly být poslední volbou zařazení do tréninku.
Nyní porovnejte pec-deck rozpažování.Napětí je vysoké ve všech rozsahech pohybů,a jakmile jsou vaše ruce v v přední části hrudníku,je na prsních svalech stále velké napětí.
Tím se zaručuje,že držéním  v této pozici je vhodné držet 2 sekundy pro max. kontrakci.
Takže jak zvýšit dobu pod napětím (v některých případech až 10x)kolik udělané práce se stane exponenciálně větší.To nevyhnutelně povede k redukci hmotnosti,jinak to nebude mít žádný význam.
Vzhledem tomu budete používat menší váhy a budete psychologický ovlivnění.Vím že jsem byl.Víte chtěl bych vidět chlápka který bude cvičit a podvádět stahování kladky a na ní bude mít přes sto kilo ,já bych jel rychle a podváděl.
V tomto okamžiku jsem si řekl jsem tu abych někomu dělal show nebo jsem tady abych rostl.Pak jsem se rozhodl ''seru na to''jak s e na mě lidí dívají,důležité je mít výsledky.
Takhle budete muset uvažovat stejně.Váhy musíte mít s ohledem na vaší kadenci (rychlost opakování)


Nejezte před spaním:
Ve dnech kdy jsem udělal svůj požadováný denní kalorický příjem,bylo 3-4 hodiny před spaním.Tím pádem jsem spal jako nemluvně a byl jsem ráno štíhlejší.Ve dnech kdy jsem jedl těsně před spaním ,patně jsem spal a druhý den ráno se to podepsalo na mých tucích.
zdroj: http://boiseexperiment.com/HeavyDuty/



 -


Žádné komentáře:

Okomentovat